petterrr Skrevet Desember 2, 2017 Share Skrevet Desember 2, 2017 Vurderer kjøp av F11. Er ikke noe BMW-mann, så har relativt lite peiling om BMW sånn generelt. Noen som har litt input om va som er bra og dårlig med disse bilene? Har funnet en jeg likte ganske godt: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=109039514&fks=109039514 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 7, 2017 Share Skrevet Desember 7, 2017 Ser ut som en hel og grei F11 dette, dog ikke noe voldsomt med utstyr. Men den har M-pakke, skinnseter og stor navigasjon, noe jeg mener er et must i en F11. Spørs litt hva budsjettet ditt er, men jeg ville kanskje sett etter noen med komfortseter (de beste setene), samt head-up display som jeg er blitt veldig glad i. Ikke spesielt mye du må sjekke med disse bilene, bare sjekk at bremseskiver er i OK stand (ikke rustet), dersom panoramatak sjekk for lekkasje i bagasjerom/brønn og sjekk at varmen i setene funker. Greit å sjekk om det er noe lekkasje/dugg i baklyktene også. Har hatt F11 i fire og er strålende fornøyd. Men noe av den æren skal nok tilskrives ekstrautstyr som for eksempel komfortseter, adaptiv cruisekontroll, elektronisk justering av dempere, HiFi Pro-anlegg og head-up display. Men absolutt en grei bil uten slikt utstyr også. Med tanke på prisen burde det kanskje være mulig å presse prisen ned minst 20 000 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Desember 7, 2017 Share Skrevet Desember 7, 2017 Må si meg enig med Walkabout. Gikk fra E61 med komfortseter til F11 med komfortseter og synes det absolutt er et must. Adaptiv cruise og head-up display mener jeg burde være med, men det kommer jo an på budsjettet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå