vegard89 Skrevet Desember 5, 2017 Share Skrevet Desember 5, 2017 (endret) Hei. Er det noen som vet hvordan jeg koder vekk pærevarsler med esys? Tenkte og montere Led pærer i tåkelysene. Mvh. Vegard Endret Desember 5, 2017 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 10, 2017 Share Skrevet Desember 10, 2017 Samme som på E modeller, kald og varmesjekk på de utgangene du vil ha vekk. NSW i ditt tilfelle. også må IS LED kodes til aktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2017 Ok. Jeg har brukt esys minimalt, så jeg er litt usikker på hva jeg skal gå innpå i det programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 23, 2017 Share Skrevet Desember 23, 2017 Trodde du var dreven jeg etter de andre postene dine her inne Start esys, aktiver fa, read ecu, høyreklikk på FEMBODY, read coding data, finn nsw i lista, og den som heter kalt og warm check. aktiv til nicht aktiv:) så klikk save, back, code fdl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2017 (endret) On 23.12.2017 at 10.45, SweetBMW skrev: Trodde du var dreven jeg etter de andre postene dine her inne Start esys, aktiver fa, read ecu, høyreklikk på FEMBODY, read coding data, finn nsw i lista, og den som heter kalt og warm check. aktiv til nicht aktiv:) så klikk save, back, code fdl. Hehe, esys har jeg brukt kun 2 eller 3 ganger ved og følge et par videoer på YouTube, Så er ikke noe særlig dreven i dette programmet. Da skal jeg gjøre et forsøk. Takk skal du ha Endret Desember 28, 2017 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå