Kristoffer Mathias Skrevet Desember 14, 2017 Share Skrevet Desember 14, 2017 Har ei tannstang og en automat kasse fra en 530DA Km stand 177 Automatkasse 3000,- Tannstang 3000,-https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=105557229 Kan sende flere bilder på melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Mathias Skrevet Januar 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2018 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 Hei. Vet du noe om tilstanden til kassen? Hvordan den girer og evt. sist service? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Mathias Skrevet Januar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2018 @kapteinh Nei desverre vet jeg ikke mye om den. Kjøpte den med en motor som jeg har søtte i min egen bil. Og ved å vurdere tilstanden på motoren etter oppstart må jeg anta at girkassen fungerer like fint. Selges billig. Motoren ble bygget om til manuel, derfor bruker jeg ikke automatkassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Mathias Skrevet Januar 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2018 Bump. Oppdaterte priser på finn. Samler bare støv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Mathias Skrevet Januar 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2018 Bump. Girkasse solgt Tannstang.: 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå