Pamalie Skrevet Januar 7, 2018 Share Skrevet Januar 7, 2018 Har en e30 som jeg ønsker å kjøre drifting med. Er helt nybegynner og ønsker å få bilen litt stivere, og bytte ut originale fjører (og fjørklemmer som sitter på fra forrige eier..). Noen coilovers som ikke koster titusner som kan anbefales? Eventuelt positive/negative ting jeg burde tenke på? Takk for svar ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Hvor ligger budsjettet ditt da? Du sier ikke titusener, men du får mye bra kit til 10-15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pamalie Skrevet Januar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2018 takk for svar Har fått kjøpt noe litt billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Hva endte du opp med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pamalie Skrevet Januar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2018 Kjente en som solgte xyz drift set-up billig, så prøver de, liker jeg de ikke selger jeg de videre Ble anbefalt mye annet, blant annet BC, men siden jeg fikk disse til en god pris gir jeg de en sjans Hva ville du anbefalt/evt hva bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Akkurat, burde vel være et greit sett det. Så lenge du får justert hardhet osv. så kommer du langt Får vel nesten bare prøve det ut selv og se hva du synes, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå