Oekern Skrevet Januar 13, 2018 Share Skrevet Januar 13, 2018 (endret) Sitter i saksa i manko av en del som ikke lar seg gjøre og få taki på en lørdag. Eller har du tips ? Det gjelder del nr 4 på bildet under. Denne gjør at foring over bumpstopper ikke glir videre ned på demperen. Uten denne får man ikke hold på underside av dempertårn. Er det noen som har tanker/inspill ved bruk av skive istedenfor koppen ? Sålenge man får hindra foring fra og gli ned så blir den jo låst i dempertårn, så jeg inbiller meg at man ikke behøver koppen rundt bumpstopperen - eller er det noe jeg ikke tenker over ? Alle innspill mottas med stor takk ! Endret Januar 13, 2018 av Oekern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet Januar 13, 2018 Share Skrevet Januar 13, 2018 Den gjør vel også at bumpstopper og beskyttelses kappen holder seg oppe slik at stempelet er dekt av kappen. Så vis du lager en løsning for det også vil det nok funke med skive i riktig dim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Januar 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2018 Ja riktig. Det tenkte jeg ikke på. Monterte med skive, men var jo veldig enkel skruing, så bytter til original del etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå