Harlex Skrevet Januar 13, 2018 Skrevet Januar 13, 2018 Skal skifte den høyre hengselen på bakluken på min E 91. Noen som vet om det finnes en grei DIY. Ettersom hengselen er brukket på en bolt og liken ikke vil åpnes helt vil det uansett bli banning. En DIY vil kunne begrense banningen.....
Harlex Skrevet Januar 21, 2018 Forfatter Skrevet Januar 21, 2018 Ingen som har gjort dette? Ser ut som jeg må røske av taktrekket også😒?
Marius2002 Skrevet Januar 21, 2018 Skrevet Januar 21, 2018 Hei @Harlex. Jeg har nå skumlest Haynes manualen for E90/E91 LCI, men der stod det kun for E90 på akkurat dette. Jeg fant denne på nett: http://workshop-manuals.com/bmw/3_series_e91/318i_n46_tour/2_repair_instructions/41__body_(tour)/62__rear_lid/3_ra__removing_and_installing___replacing_left_or_right_hinge_for_rear_lid/ Håper den kan være til nytte
Marius2002 Skrevet Januar 23, 2018 Skrevet Januar 23, 2018 @Harlex du siterte meg i feil tråd, så moderator/admin ryddet opp. Jeg husker ikke eksakt hva du skrev, men jeg vet ikke nei om taktrekk er limt eller klips. Jeg vil tro det er slikt avstivet stoff som er klipset på om du skjønner. Jeg fant en DIY for E92, med litt fantasi tipper jeg E91 er ganske likt. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1228568
Harlex Skrevet Januar 27, 2018 Forfatter Skrevet Januar 27, 2018 Takker Marius. Jobb utført. Krevde 2 personer for å holde osv. Det ble endel banning men da jeg forstod at jeg måtte og hvordan jeg skulle ta av den spoileren med bremselys på toppen av luken så gikk det greiere. Er vel som så mange andre tilsvarende jobber for en middels god hobbymekaniker..... Når man først har gjort det en gang så er det lett..... Marius2002 reagerte på dette 1
Harlex Skrevet Januar 27, 2018 Forfatter Skrevet Januar 27, 2018 Slapp forøvrig å løsne på taktrekk.... Marius2002 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå