hoop Skrevet Januar 17, 2018 Share Skrevet Januar 17, 2018 Hei Er det noen som kan splitte opp frontlyktene mine og installere angel eyes på min 2005 Z4 her inne? Jeg har kjøpt ringene med LED-lys, men vet ikke hvordan installasjonen foregår. Jeg bor i Oslo og har lest at noen legger hele lykta i varmeovnen for å myke opp forseglingen i fronten på lyktene. Jeg har ikke selvtillit til å gjøre dette selv. Anyone? Hilsen Gaute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 @bmwZ har gjort det på sin gamle, men tror ikke han er så veldig aktiv lenger her inne. Du kan jo sende en melding og høre. Han holder til på østlandet en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoop Skrevet Januar 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2018 Takk StigJ. Jeg skal sjekke! Gaute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 Bare for nysgjerrighetens skyld, er det en coupe du har siden du skriver E86? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoop Skrevet Januar 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2018 Hei. Nei, det er en vanlig cabriolet, 2005 modell. Den heter kanskje E85 - jeg er litt rusten på terminologien. Gaute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 OK. Stemmer. E85 er roadster og E86 er coupe Lag gjerne en tråd om den i showoff seksjonen. Og et tips til: https://www.facebook.com/groups/1734102723560697/?ref=bookmarks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå