Varriiczz Skrevet Januar 30, 2018 Share Skrevet Januar 30, 2018 Hei, skal bytte glødeplugg controller på min E46 320D 2002 Noen som kan forklare beste måte å bytte den, må jeg av med hele innsuget eller er det lettest å ta den fra under? Hvor sånn cirka er den plassert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 30, 2018 Share Skrevet Januar 30, 2018 Har vært med på å ta den under, litt kronglete, men kommer an på hvor sterk du er i klypa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varriiczz Skrevet Januar 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2018 Så du vill si det er lettere å ta den under enn over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 30, 2018 Share Skrevet Januar 30, 2018 Aldri vært med på å ta den over så det vet jeg ikke. Men gikk helt fint å ta den under, så hadde nok prøvd det først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Januar 30, 2018 Share Skrevet Januar 30, 2018 Bedre å skift fra under bilen på m47 motorene. Er alt for kronglete ovenifra, men fult mulig altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varriiczz Skrevet Januar 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2018 Da prøver jeg fra under bilen først, Takk for svar 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varriiczz Skrevet Januar 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2018 Har fått skrudd ut controllern nå men kontaktene sitter nå jævli fast :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 30, 2018 Share Skrevet Januar 30, 2018 (endret) yup, sterk i klypa. Eneste jeg tipset jeg har å komme med. Måtte selv ha hjelp av fattern som har jobbet som håndtverker i snart 40 år. Verken jeg eller kameraten min hadde sjans. Endret Januar 30, 2018 av tennbrikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varriiczz Skrevet Januar 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2018 Fikk endelig bytta controllern men har fremdeles feil på alle glødepluggene 😖 Hva annet kan det være? Glødepluggene ble byttet i sommer da jeg hadde feilkode på nr 1, byttet til bosch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå