vegard89 Skrevet Februar 19, 2018 Share Skrevet Februar 19, 2018 (endret) Hei. Kjøpte nylig Rheingold versjon 3.54 på ebay. Har akuratt fått installert programmet og alt ser ut til og fungere, men er en ting jeg ikke helt skjønner. Når jeg tar diagnose av bilen og skal gå videre til feilminne så får jeg ingen beskrivelse av hva feilkodene betyr. Eneste som står oppført er selve feilkodene med siffer og bokstaver på. Kan det være at jeg har gjort noe feil når jeg har installert dette? Dette bildet er tatt ifra nettet, men fikk opp akkurat samme skjermbilde. Mvh. Vegard Endret Februar 19, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 19, 2018 Share Skrevet Februar 19, 2018 Feil i databaser for programmet. Hvorfor i all verden kjøpte du en versjon som er over halvannet år gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Februar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2018 (endret) 14 timer siden, SweetBMW skrev: Feil i databaser for programmet. Hvorfor i all verden kjøpte du en versjon som er over halvannet år gammel? Nei godt spørsmål Leste noe tidligere om at di siste versjonene ikke fungerte så godt på pc med ssd disk? Så var vel derfor jeg gikk for en eldre versjon. Men er det noe som kan gjøres for og fikse den feilen, eller må jeg ha et nytt program ? Endret Februar 20, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 20, 2018 Share Skrevet Februar 20, 2018 Nytt er letteste vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Februar 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2018 Okei, da får jeg prøve det. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 21, 2018 Share Skrevet Februar 21, 2018 Se pm vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå