Brutaldiabetes Skrevet Februar 20, 2018 Share Skrevet Februar 20, 2018 Hei, jeg trenger litt hjelp. Jeg skal koble opp en sub i min kjære 1-serie, men da trenger jeg litt hjelp til å koble opp fra spilleren. Jeg må vel koble opp RCA kabler på en måte, og da har jeg kjøpt en in line converter med noen ledninger i den ene delen og rca inngang den andre siden. Noen som vet hvordan jeg skal gå frem for å installere dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 20, 2018 Share Skrevet Februar 20, 2018 Greieste er og hente signal fra en av subbene under setene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brutaldiabetes Skrevet Februar 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2018 Fungerer ikke å ta fra elementen helt bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 21, 2018 Share Skrevet Februar 21, 2018 Ikke sikkert de får de laveste frekvensene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brutaldiabetes Skrevet Februar 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2018 Okei, da skal jeg prøve på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brutaldiabetes Skrevet Februar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2018 On 20.2.2018 at 23.36, CrZyWiz skrev: Greieste er og hente signal fra en av subbene under setene. Jeg har kjøpt meg en sånn en, tror du den vil fungere bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 23, 2018 Share Skrevet Februar 23, 2018 Vil fungere fint den, så lenge du gir den riktig signal inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå