Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker å bytte hardykobling da akslingen allerede e utav bilen og eg vet at hardykoblingen min ikke har så lenge igjenn å leve. Ser at orginal Hardykobling ligger på 1.400kr-1.600kr, mens uorginale ligger på 200kr-600kr. GS Bildeler pleier å ha uorginale deler tilgjengelig hvis det er i tilsvarende kvalitet som den orginale, men GS har ingen uorginale så eg bare lurer på om noen har noe erfaring her eller om noen vet hvor eg kan få tak i ny hardykobling uten at det koster en formue. Takker på forhånd for svar.

IMG_4268.PNG

IMG_4269.PNG

Skrevet (endret)

Jeg har handlet endel fra Autodoc og autodeler, men da fra produsenter jeg vet av. Uten at det har vært noe problem. MVA betales på posten :) 

BMW produserer ikke deler selv, slik at du kan ende opp med og kjøpe original deler direkte fra produsent. Slik som i mitt tilfelle der jeg kjøpte Lemförder understellsdeler og fant de samme merkene på original delene som jeg tok av. 

Autodoc sender til flere land i Europa, og kan derfor handle store kvanta, som gjør at delene blir billigere. 

Koed.no har også alternativer ;) 

Endret av Eivind320x
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...