Rizna Skrevet Februar 25, 2018 Share Skrevet Februar 25, 2018 Hei, vet at den ene bankdempern min er punktert, så den frøys idag siden det var så kaldt, måtte bruke varmepistol for å tine den opp igjen. Bilen har Msport understell og er originalt senket, men hvor finner jeg de demperne som jeg har originalt? eller burde jeg evt gå for coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Februar 25, 2018 Share Skrevet Februar 25, 2018 Koed.no og GSbildeler.no har originaldeler de har også alternative deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Februar 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2018 19 timer siden, Eivind320x skrev: Koed.no og GSbildeler.no har originaldeler de har også alternative deler Ser bare en type støtdemper på gs, trodde det var en annen type støtdemper til sportsunderstellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Februar 26, 2018 Share Skrevet Februar 26, 2018 (endret) 3 timer siden, Rizna skrev: Ser bare en type støtdemper på gs, trodde det var en annen type støtdemper til sportsunderstellet Det er fordi du har gått inn i delekatalogen til bmw via reg nummeret på bilen. Da får du ikke opp så mange alternativer Når jeg har bestilt deler til min, så har jeg brukt delekatalogen til BMW som referanse, også bestilt deler fra Tyskland via Autodoc.co.no. Det tar ca 14 dager og MVA betales på posten når du henter pakken. Endret Februar 26, 2018 av Eivind320x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå