mortenespelid Skrevet Februar 27, 2018 Share Skrevet Februar 27, 2018 (endret) Hei Har nylig handlet meg en f31 320d ( ikke xdrive ) type 184hk.. Har mye planer med bilen men tenker nå siden det er vinter og begynne med det flotte lydbilde av mitt sugerør av en bakpotte Noen her inne som har noe erfaring med og bare fjerne den bakre lydemperen ( se bilde )som ligger under brønnen?! blir lyden fin da? ønsker ikke at det skal høres ut som det kommer en bloharry 240 sigene og vil dette lage problemer for meg i fremtiden med tanke på motstand osv? hva ville du gjort?! kun bakpotte type denne ---> https://www.schmiedmann.no/no/bmw-f31/1947461-nytt?produkt=B5427.00762 eller type noe slikt? http://www.simons.se/produkter/sportsystem/bmw/3-serie/f30/f31/517 downpipe ja eller nei?! og hvorfor downpipe!? Føler meg jævla dum rundt dette, håper noen kan få meg til å bli enig meg meg sjøl :)! takker for svar....! Endret Februar 27, 2018 av mortenespelid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 Hei. Fin bil. Jeg tror du får lite eller ingen endring i lyden av å skifte bakpotten til den sportsbakpotten. Jeg har på flere 320d , riktig nok E90, byttet ut bakpotten med rakrør fra hartge og selv da merket jeg ikke forskjell. (Mulig litt annen lyd/resonans ved full belastning ) Turbo, DPF , katalysator har allerede dempet lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenespelid Skrevet Februar 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2018 hei takk for det.. forhandler av bakpotten mente at jeg ville få mye finere lydbilde... hva burde jeg gjøre for og få en fin lyd uten og måtte tulle med dpf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenespelid Skrevet Februar 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2018 opp 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå