Motorhavaristen Skrevet Mars 10, 2018 Share Skrevet Mars 10, 2018 Jeg holder på å bygge om stereoanlegget i bilen min (E61 '08). Den har standard fattigmanns-anlegg med to sett 4" og 2x 6.5" under setene. Har fått til å hente signal fra basselementene, koble det opp og forsterke de to basshøyttalerne. Jeg skal bytte ut høyttalerne i dørene, men må koble meg inn på ledningsnettet til høyttalerne. Jeg forstår det sånn at fronthøyttalerne er parallelkoblet med basshøyttalerne originalt, og at de da er splittet et sted. Sliter med å finne ut hvor dette nøyaktig er! Ved de origínale basshøyttalerne var det to ledninger som jeg da koblet meg inn på. Prøvde å følge dem framover mot A-stolpen, men de går inn i en svær kabelbunt og det er helt umulig å se hva som skjer videre. Har tatt av hanskerommet. Ser kabelbunten som går ut til døren, men den er. godt teipet og det er veldig mange ledninger, også litt vanskelig å komme til. Vil helst ikke skjære i den på måfå. Hvis noen andre har gjort dette ønsker jeg svært gjerne tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorhavaristen Skrevet Mai 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2018 Det virket som de er parallelkoblet i preLCI, men har en egen utgang LCI. Jeg så på fargekoden på kabel til høyttaler i døren og fant den igjen i strømpen innenfor døren. Klippet og loddet på signalkabel fra forsterker, teipet orignalkabel mot spiller. Fungerte fint, litt liten plass å lodde på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå