thbrekke Skrevet Mars 12, 2018 Share Skrevet Mars 12, 2018 (endret) Skal bytte O-ringer på Vanosen på motoren i min E34. Ser ut som en rimelig grei jobb. Har verktøy til å låse kammer og motor i top dead posisjon. Men, må man justere vanos etter å ha byttet disse? Eller er det bare å montere sammen og tut å kjør? Endret Mars 12, 2018 av thbrekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 12, 2018 Share Skrevet Mars 12, 2018 Ja http://www.beisansystems.com/procedures/vanos_single_procedure.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mars 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2018 Takk for link! Ser ut til å være grei skuring det der. Ser ikke ut til å være særlig til justering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 13, 2018 Share Skrevet Mars 13, 2018 Du må ha spesialverktøyet til å stramme kjettingen, den skrus inn der strammeren skal være. Har ikke skrudd på M50 men mener å erindre de er ganske like som M52. Skal være en pil på tannhjulet til vanosen som skal peke opp før du strammer kjettingen. Har ikke måtte gjøre det på min ennå men har satt meg godt inn i det den dagen jeg skal bytte o-ringer selv. Du må sette deg inn i det, bruk youtube og newtis https://www.newtis.info/tisv2/a/en/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå