Whiskmon X5sd Skrevet Mars 16, 2018 Share Skrevet Mars 16, 2018 hei,har en X5 E70 2008 mod, der jeg får opp feilkode på anhaengermodul via carly diagnose. merket ved tilkobling av tilhenger at noe var galt, aircondition sluttet å virke. men hvis bilen er i gang å så kobler tilhenger til, så skjer ingenting med aircondition. kommer også 3-4 pip ca hver time under kjøring, der siste pip er lengre enn di andre. finnes det noen her som har opplevd dette, å kan se mer fornuft i dette en jeg? er helt rådløs, skal jeg bytte denne anhaengermodulen å håpe på det beste? har snakket med flere bmw mekanikere, men uten løsning. trenger seriøs hjelp her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Mars 16, 2018 Share Skrevet Mars 16, 2018 Ang 3 pip er det klokka som "slår" på timen, slåes av i idriven der du stiller klokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskmon X5sd Skrevet Mars 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2018 Takker, fikk deaktivert denne. Vet ikke hvorfor denne funksjonen har blitt aktivert, ikke av meg bevisst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå