svaen Skrevet Mars 21, 2018 Share Skrevet Mars 21, 2018 (endret) Hei! Er det noen her som har erfaring/vet å ta av bakfangeren på X5 E70 M-sport? Har løsnet alt rundt sidene, men sliter med å få løst bak under bagasjeromsluken. Går ut ifra at det kan ha noe med disse «hakene» å gjøre (se bilde). Har forsøkt å både trykke de ned og løfte de opp, uten hell. Skal visst være annerledes på M-sport når det gjelder X5, og alle google-resultatene dreier seg selvfølgelig ikke om M-sport. Endret Mars 21, 2018 av svaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 21, 2018 Share Skrevet Mars 21, 2018 https://drive.google.com/file/d/0B-5KtFtiv6tFS2l6ZUZzck94VFE/view?usp=drivesdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaen Skrevet Mars 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2018 17 minutter siden, Otis skrev: https://drive.google.com/file/d/0B-5KtFtiv6tFS2l6ZUZzck94VFE/view?usp=drivesdk Er de fire «punktene» på den siste illustrasjonen jeg sliter med å finne/få løs. På X5 uten M-pakke er disse lette å finne når bakluken åpnes 45 grader, men på M-sport er det visst annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 21, 2018 Share Skrevet Mars 21, 2018 Det står noe om M sport der også. Dette er manualen for både M og ikke M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaen Skrevet Mars 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2018 11 timer siden, Otis skrev: Det står noe om M sport der også. Dette er manualen for både M og ikke M. Joda, men jeg er fortsatt like langt, dessverre. Fant en illustrasjon for pre-facelift X5, men disse hakene/klipsene har jeg ikke. Har fire haker i underkant av fangeren, men det hjelper tydeligvis ikke å løsne disse heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå