pervik Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 (endret) Hei Jeg kjørte litt rundt, og plutselig dukket drivetrain malfunction opp på skjermen. Jeg kjørte ca 1,5 time hjem, men alt virket som det skulle, og det var ingenting som tyder på at det var noe alvorlig. Er det noen som har hatt same erfaring, eller som har noe peiling på hva det kan være? Er en 640d med ca 85k på telleren. Leser litt rundt om, og da er det mye som tyder på at det er egr ventilen, og i så fall er det vel bare å rense den? Hva koster det å skifte en egr ventil? Skal ikke en egr ventil vare lengre? Endret April 2, 2018 av pervik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 Jeg hadde en 12 mod 525d xdrive der jeg fikk samme mld. Da var d egr ventilen. Jeg hadde garanti, men mener d kom på ca 6000,- hos BMW. Bilen haddd gått ca 120’ km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 Får du feilmeldingen når du starter bilen igjen etter den har stått litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pervik Skrevet April 2, 2018 Forfatter Share Skrevet April 2, 2018 Jepp, men det tar som regel litt tid. Kommer som regel etter 5 min ca. Skal få sjekket det iløpet av uken, men greit å få vite om jeg må forberede meg på å ende vende lommeboka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 3, 2018 Share Skrevet April 3, 2018 Skjønner, har vært borti flere ganger med gamle E60en jeg hadde at jeg fikk Gear Selector Lever fault, også forsvant den etter et minutt, og kom ikke tilbake ved neste oppstart, og giret funket akkurat som det skulle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå