Weiders Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 Skal bytte ut grillramma p.g.a en bulk og tenkte å fjerne lyktespylerne når jeg først var igang. Noen som har gjort dette og vet hvordan man går frem? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 Da jeg gjorde det,så kjøpte jeg en grillramme uten boring for lyktespylereVidere dro jeg ut sikringen for lyktespylerpumpen i sikringboksen i motorrommet.Så plugget jeg slangene til lyktespylerne med en akselbit/bolt som jeg skrudde inn i enden av slangen. Tilslutt skrudde jeg til en slangeklemme rundt enden av slangen der jeg hadde skrudd inn akselbiten/bolten. Slangene stripset jeg fast til en grei plass i nærheten,slik at de ikke hang å slang eller tok i andre ting. Jeg valgte å plugge igjen slangene slik at sand,støv og annen dritt ikke skulle komme inn i slangene mens dem ikke er i bruk.Tenkte at det var greit for en eventuell ny eier hvis jeg selger bilen engang,at det bare er å montere lyktespylerne igjen hvis det er ønskelig.Istedet for å fjerne sikringen i sikringboksen så går det også ann å bare dra av kontakten til spylerpumpen til lyktene. (Det finnes to forskjellige grillrammer,en for preface og en annen for facelift men det vet du sikkert) Weiders reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet April 3, 2018 Forfatter Share Skrevet April 3, 2018 Nå fikk jeg svar på alt jeg lurte på, tusen takk Bestilte meg en faceliftgrillramme uten spylerhull idag Kristian 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå