Ivrig86 Skrevet April 17, 2018 Share Skrevet April 17, 2018 (endret) Solgt Endret August 29, 2018 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2018 (endret) 1600 Endret Mai 6, 2018 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2018 Ingen som trenger nye dekk?😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mai 12, 2018 Share Skrevet Mai 12, 2018 tja, trenger jo egentlig nye dekk, de jeg har nå sporer som ett uvær. Dog har jeg kjørt på kina dekk i alle år, og fristen for å prøve noe nytt typ premium dekk er stor. Har du noen tester å linke til? Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2018 On 12.5.2018 at 17.45, tennbrikket skrev: tja, trenger jo egentlig nye dekk, de jeg har nå sporer som ett uvær. Dog har jeg kjørt på kina dekk i alle år, og fristen for å prøve noe nytt typ premium dekk er stor. Har du noen tester å linke til? Nei men et raskt google søk vil jeg tro skaffer deg det 😃 Bilen sporet ikke med disse på iallefall. Nå har jeg nankang å di sporer endel men er ikke unormalt med di breddene jeg har satt på nå. Disse ligger fortsatt bare å tar plass så skrik ut om du vil kjøpe di. Er jo ikke premiumdekk men sporer iallefall ikke å merket heller ikke noe støy med di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå