Krikri Skrevet April 23, 2018 Share Skrevet April 23, 2018 Hei. noen har har peiling på om jeg får bestillt bare el motor til rattjustering? den er hel sluttet å virke, var av å til i begynnelsen men nu virker ikke justeringen mere, jeg hører at den prøver om jeg rører memory eller justeringsbryter? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morkan Skrevet April 23, 2018 Share Skrevet April 23, 2018 Er det alle veier den har sviktet,eller er det bare opp og ned som er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krikri Skrevet April 23, 2018 Forfatter Share Skrevet April 23, 2018 Det er alle veier, hører bare at den prøver uansett hvilken vei jeg prøver🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 23, 2018 Share Skrevet April 23, 2018 Det ser ikke ut som du kun får kjøpt motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krikri Skrevet April 23, 2018 Forfatter Share Skrevet April 23, 2018 Klarer heller ikke å finne løs motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morkan Skrevet April 23, 2018 Share Skrevet April 23, 2018 Ok, da er det nok ikke samme problemet som noen har hatt på e65/66. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå