JRyum Skrevet April 24, 2018 Share Skrevet April 24, 2018 Hei, må bytte DME på min bmw e90 320i, det jeg lurer på om jeg må programmere om nøkkelen slik at den fungerer på bilen? å vill jeg få flere problemer viss jeg bytter? er dette noe jeg må på verksted for og programere? kom med all info dere har :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JRyum Skrevet April 25, 2018 Forfatter Share Skrevet April 25, 2018 Ingen som har svar på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet April 25, 2018 Share Skrevet April 25, 2018 Må programmeres ja. Verksted eller annen som er kyndig til dette. @SweetBMW koder nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JRyum Skrevet April 25, 2018 Forfatter Share Skrevet April 25, 2018 Men jeg kan kjøpe en brukt en? trenger ikke helt ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet April 25, 2018 Share Skrevet April 25, 2018 Kan kjøpe brukt og ja. Men hvorfor må du bytte styremodul i utgangspunktet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JRyum Skrevet April 25, 2018 Forfatter Share Skrevet April 25, 2018 Den er helt oppbrent : ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet April 25, 2018 Share Skrevet April 25, 2018 Såpass ja. Men husk at brukt DME på være kompatibel med bilen du har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 1, 2018 Share Skrevet Mai 1, 2018 Nja, ikke helt gutta. Brukt DME er ikke bare sånn helt uten videre. Er litt jobb med å hente ut ISN osv og matche denne med gamle enheten, som er oppbrent. Kjøp ny så slipper du kuke mye unødvendig. Det er dyrt, men det er billigere enn å få noen til å trikse det til for deg. Trust me. Sand1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå