Wasim Skrevet Mai 3, 2018 Share Skrevet Mai 3, 2018 Hei, har en 2007 E93 hvor LED har tatt kvelden på ene baklykta. Har forstått det slik at jeg må bytte lampe, og tenker da å heller kjøre på med facelift baklykter. Spørsmålet er om dette er plug and play eller om jeg trenger noe koding, overgang i form av ledningsnett eller noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Formula90 Skrevet Mai 15, 2018 Share Skrevet Mai 15, 2018 Har samme problemet. hvordan ser facelift lyktene ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mai 15, 2018 Share Skrevet Mai 15, 2018 Du trenger overgang (Selges som org del) og kode vekk endel pæresjekk verdier med NCS Expert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wasim Skrevet Juni 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2018 Vet du delenummeret? Snakket med GS og de visste ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 18, 2018 Share Skrevet Juni 18, 2018 Hva trenger du delenummeret til? Kan du ikke bare be dem legge til denne delen? Det ligger under "retrofits" vanligvis i etk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wasim Skrevet Juni 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2018 Fant ut av det. Han på GS spurte etter delenummeret, og derfor jeg lurte på det. Da gjelder det å forske litt på denne kodedelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 18, 2018 Share Skrevet Juni 18, 2018 Mange på forumet som kan hjelpe deg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå