Tretjue Skrevet Mai 7, 2018 Share Skrevet Mai 7, 2018 Hei. Har akkurat blitt pålagt å bruke Microsoft Outlook app på telefonen (Android) av sikkerhetshensyn. Etter at jeg slettet Exchange og gikk over til Outlook og Office365 får jeg ikke lenger opp kontaktene mine i iDrive. Forsøkte dette: klikk her, men finner ikke at jeg kan laste ned Exchange fra Connected drive store. Noen som har tips? Har slettet bluetooth koblingen både i bilen og på telefonen og paret på nytt. Telefonen definert som "Telefon 1". Bilen er en 2015 F31 (pre facelift) med S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone og S609A Navigation system Professional. Siste firmware installert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 7, 2018 Share Skrevet Mai 7, 2018 Har du bedt om å kopiere kontakter fra Outlook appen til telefon? Da fikk jeg mine kontakter inn på kontaktlisten slik som før Outlook kravet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tretjue Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2018 Ja. Aktiverte «Synkroniser kontakter». Kontaktene kom da inn i kontakter appen, men bilen finner de fremdeles ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 7, 2018 Share Skrevet Mai 7, 2018 Hmm. Da vet ikke jeg. Var jo i samme situasjon som deg, kanskje vi er i samme firma? Og der var alt ok. Trengte ikke å pare på nytt en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tretjue Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2018 Hvem vet. IT firma på Sluppen? Android eller iOS du har? Tror valget i iOS appen er litt forskjellig fra Android. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 7, 2018 Share Skrevet Mai 7, 2018 Javisst. Ser hvem du er nå Android ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tretjue Skrevet Mai 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2018 Fant ut av det. Under kontakter og innstillinger kan man velge hvilke kontakter som skal vises. Om man der velger tilpasset liste, finner fram Outlook og krysser av for alle - da løser det seg 😀. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå