Uy91 Skrevet Mai 13, 2018 Share Skrevet Mai 13, 2018 (endret) Hei, Har en BMW E90 der sentrallåsen på høyre frontdør og venstre bakdør ikke virker. Høyre frontdør kan låses iblant men noen ganger gjør den ikke det. Sjekket sikringskartet og byttet alle sikringene som har med sentrallåsen å gjøre, restartet batteriet ved å fjerne koblingen til bilen i 10 sek før jeg koblet den til igjen. Noen som har et svar på problemet mitt? Endret Mai 13, 2018 av Uy91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Mai 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2018 b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Mai 16, 2018 Share Skrevet Mai 16, 2018 Det er ikke sentrallås-motoren din som kødder, da? På 1-serien min, som er samme årgang som e90, og derfor deler mye av teknologien, bytta jeg denne på den ene døra, og så fungerte låsen bra siden. Bør være en smal sak for et BMW- verksted å diagnostisere. Jeg tok sjansen på å bytte delen uten diagnose først; bare kjøpte brukt del fra koed.no, og skrudde i vei 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Mai 17, 2018 Share Skrevet Mai 17, 2018 Bytt begge låsekasser og bytt sikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Mai 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2018 Takk, skal gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå