ko-stens Posted May 18, 2018 Posted May 18, 2018 Er noe pussig med F25'en til kona. Når man sakker av ned mot null og når man akselererer rolig i liten hadtighet, er det en merkbar slags hakking i drivverket. Merker det veldig godt ved feks lukeparkering med godt rattutslag. Hører gjerne også klunking sammen med hakkinga når man slakker av ned mot stillestående, far ca 10 - 0. Kjøpte bilen for snart fire år siden. Da kom det også hakking, men de skiftet olje på kassa et halvår senere, etter ikke å ha funnet noe feil. Ble muligens litt bedre da. Nå er det i hvert fall verre. Det er en 2,0 td, 163 hk, med 8-trinns automat. Noen som har vært borti noe slik selv?
Otis Posted May 18, 2018 Posted May 18, 2018 Det er vel x3 du prater om og det kan kanskje være transfer kassa? De pleier å slite litt om man har hatt litt for stort avvik på hjuldiameter.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now