Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er noe pussig med F25'en til kona. Når man sakker av ned mot null og når man akselererer rolig i liten hadtighet, er det en merkbar slags hakking i drivverket. Merker det veldig godt ved feks lukeparkering med godt rattutslag. Hører gjerne også klunking sammen med hakkinga når man slakker av ned mot stillestående, far ca 10 - 0.

Kjøpte bilen for snart fire år siden. Da kom det også hakking, men de skiftet olje på kassa et halvår senere, etter ikke å ha funnet noe feil. Ble muligens litt bedre da. Nå er det i hvert fall verre. 

Det er en 2,0 td, 163 hk, med 8-trinns automat.

Noen som har vært borti noe slik selv?

Posted

Det er vel x3 du prater om og det kan kanskje være transfer kassa? De pleier å slite litt om man har hatt litt for stort avvik på hjuldiameter.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...