Bmwf30 Posted May 23, 2018 Posted May 23, 2018 Hvilket mønster fester dere dette i? Og hvor lange tar dere disse remsene med borrelås? Tenker så det sitter godt, men fortsatt skal være mulig å få det av uten å bøye skiltet alle veier. Har tenkt på clas ohlson sin dual lock borrelås, da jeg hører flere bruker denne med god erfaring Vurderer dette bak for en renere "look" 😊
Reef89 Posted May 23, 2018 Posted May 23, 2018 Har stripe på hvert hjørne og en på midten av skiltet, fra topp til bunn. Stripene er vel en 4cm breie. Detter aldri av.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now