Gå til innhold

Strekt registerkjede

cocos22
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

noen som har hatt strekt registerkjede ? har en BMW e46 318i 2002 mod, registerkjede er strekt, bør en ikke kjøre bilen i det hele tatt? kjørte en tur i går på 15 min, alt virket helt fint, men når jeg skulle starte igjenn ville den ikke starte, er dette på grunn av registerkjedet? Tror dere motoren har tatt skade eller har det gått fint, da det ikke var noen ulyder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cocos22 skrev:

Hei

noen som har hatt strekt registerkjede ? har en BMW e46 318i 2002 mod, registerkjede er strekt, bør en ikke kjøre bilen i det hele tatt? kjørte en tur i går på 15 min, alt virket helt fint, men når jeg skulle starte igjenn ville den ikke starte, er dette på grunn av registerkjedet? Tror dere motoren har tatt skade eller har det gått fint, da det ikke var noen ulyder?

Det er normalt at et kjede blir strekt men da må det være innafor angitt mål fra BMW, strammeren skal håndtere det lille avviket. Om det er for mye kan kjedet hoppe av. Du må nesten demontere og se, mener å erindre at det er enkelt å se på den motoren via oljepåfyllingslokket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...