Motorhavaristen Skrevet Juni 3, 2018 Share Skrevet Juni 3, 2018 Jeg har et irriterende problem. Når jeg står i et lyskryss tar det evigheter før bilen kommer seg av gårde. Den har veldig lite kraft ved lavt turtall, kraften kommer ikke før den hopper opp til 2500RPM, hvor da turboen blir dratt i gang og den går som en kule. Hvis jeg står stille og tar kickdown kan det ta i underkant av 2 sekunder før noen ting som helst skjer! Bilen har ikke DPF, swirl flaps tror jeg er fjernet. EGR skal være kodet vekk, men har ikke gjort noen fysiske endringer. Lukter ikke noe fra motorrommet. Har forsøkt å rense MAF og MAP med elektronikkrens. Vet at MAF ble byttet for noen år siden. Syntes bilen gikk bedre etter at MAP ble renset, men nå er den dårlig igjen. Kan ha vært placebo. Turbo lager en lav hvinelyd, men maks effekt er upåklagelig og verkstedet mitt mente det ikke var noe problem enda. Bruker ikke olje. Håper noen har noen gode tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå