Gå til innhold

dopus
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt av dørpanelene framme, i forbindelse med montering av nye høyttalere. I etterkant virker ingen av knappene. Har dobbelt sjekket at ledningskontakten sitter korrekt. Men det er ikke liv i i bryteren. Finner ikke volt inn til bryteren, men har sjekket sikringene og disse er hele. F17 og f32 f18 og f7 f8 og f9.skjønner ikke dette. Motorene virker og kan kjøres opp med fjernkontrollen.

Endret av dopus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har googlet litt. Og har vel kommet til den konklusjonen at jeg må av med weathersealen, og lete etter løs ledning eller kabelbrudd. Hvis det hadde vært LINbus signalet så skulle speil justering fortsatt fungere. Burde jo målt koblingen fra bil til dør for å se at det kommer 12v fram dit. Noen som har koblingsskjema til "fra bil til dør" hurtigkoblingen?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny lydisolering / weatherseal var faktisk lagervare  (ca 650 kr) hos min lokale bmw forhandler. Så da blir det av med sealen og sjekke ledningsnett for brudd eller løse kabler. Er 99 prosent sikker på ar feilen ligger inne i døren der et sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fannt ingen brudd eller løse kabler. Men fannt tilfeldigvis at dersom jeg koblet til bryteren med tenning på. Så virket vindus bryter panelet. Også etter en stopp og start, men dersom jeg koblet til bryter med tenning av, og så skrudde på tenningen, så virket den ikke. Merklige greier. Ny lydisolering, med ny butyl gummi klister/pakning er i hverfall montert. Og alt virker :-)

Og lyden er mye bedre etter høyttaler oppgraderingen, vel verd pengene. 

Endret av dopus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...