xracer Skrevet Juni 6, 2018 Share Skrevet Juni 6, 2018 (endret) Jeg har en lekkasje fra under radiatorrammen. Pga. rødlig farge på det meste av væsker desverre, gamblet jeg på at det var radiator som lakk. Det var det ikke etter montasje av ny. Nesten umulig å se da det må være trykk på for å finne noe og litt vanskelig å arrangere...Servokjøler har ikke noe væskeantydning så den har jeg avskrevet. Samme gjelder slanger, o-ringer etc. Det er sjekket. Nå har jeg demontert hele greia for 3dje gangen og også demontert automatkjøleren da, jeg mente at den er synderen. Det er sjelden de ryker, men skjer. Men nå kom jeg på AC-kjøleren. Hvilken loop er den felles med, er det automaten eller servo'en? Uansett, stor tjangs når jeg tenker over det at den er lekk i bunnen. Dessverre, fordi enda mer demontering. Ble litt lei nå må jeg si. Burde jeg bytte alle disse for å slippe å demontere igjen? EDIT: Ble lurt av diagrammet på RealOEM og ser at AC kondenseren bare er koplet mot AC og på motsatt side. Så da tror jeg at jeg bytter Automatkjøleren og muligens Servokjøleren og gambler igjen... Endret Juni 6, 2018 av xracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå