Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har merket at det er en konstant og ganske tydelig blåselyd inne i kupeen når motoren er på. Det er ikke klima/AC.

Høres ut som det kommer i området rundt ratt og pedaler.

MEN, det som er rart, er at den forsvinner når jeg trør inn bremsepedalen. Er det noe luft/vakuum relatert som er rundt pedalene?

Har ikke akkurat merket noe uvanlig under kjøring, er kun den lyden jeg merker noe til.

Posted (edited)
15 minutter siden, Daniel. skrev:

Har merket at det er en konstant og ganske tydelig blåselyd inne i kupeen når motoren er på. Det er ikke klima/AC.

Høres ut som det kommer i området rundt ratt og pedaler.

MEN, det som er rart, er at den forsvinner når jeg trør inn bremsepedalen. Er det noe luft/vakuum relatert som er rundt pedalene?

Har ikke akkurat merket noe uvanlig under kjøring, er kun den lyden jeg merker noe til.

bremsekraftforsterkeren din går på vakuum og kan lekke (?), men gir ikke helt mening at det skal være den.

Da burde du merke at bremsepedalen er veldig tung til tider

Edited by Tollefsen
Posted
4 minutter siden, Tollefsen skrev:

bremsekraftforsterkeren din går på vakuum og kan lekke (?), men gir ikke helt mening at det skal være den.

Da burde du merke at bremsepedalen er veldig tung til tider

Ja det hadde jo vært en teori, men har ikke merket noe som helst med bremsepedalen. Den er helt normal.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...