Daniel. Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 Har merket at det er en konstant og ganske tydelig blåselyd inne i kupeen når motoren er på. Det er ikke klima/AC. Høres ut som det kommer i området rundt ratt og pedaler. MEN, det som er rart, er at den forsvinner når jeg trør inn bremsepedalen. Er det noe luft/vakuum relatert som er rundt pedalene? Har ikke akkurat merket noe uvanlig under kjøring, er kun den lyden jeg merker noe til.
Tollefsen Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 (edited) 15 minutter siden, Daniel. skrev: Har merket at det er en konstant og ganske tydelig blåselyd inne i kupeen når motoren er på. Det er ikke klima/AC. Høres ut som det kommer i området rundt ratt og pedaler. MEN, det som er rart, er at den forsvinner når jeg trør inn bremsepedalen. Er det noe luft/vakuum relatert som er rundt pedalene? Har ikke akkurat merket noe uvanlig under kjøring, er kun den lyden jeg merker noe til. bremsekraftforsterkeren din går på vakuum og kan lekke (?), men gir ikke helt mening at det skal være den. Da burde du merke at bremsepedalen er veldig tung til tider Edited June 8, 2018 by Tollefsen
Daniel. Posted June 8, 2018 Author Posted June 8, 2018 4 minutter siden, Tollefsen skrev: bremsekraftforsterkeren din går på vakuum og kan lekke (?), men gir ikke helt mening at det skal være den. Da burde du merke at bremsepedalen er veldig tung til tider Ja det hadde jo vært en teori, men har ikke merket noe som helst med bremsepedalen. Den er helt normal.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now