Rizna Skrevet Juni 17, 2018 Share Skrevet Juni 17, 2018 Hei, nå har vibrasjonsdemperen begynt å ta kvelden igjen på min e46, byttet den for 25.000 siden, kjøpte den av en på finn så har ikke kvittering eller noe, skal bestille ny nå fra autodoc, men er så mange forskjellige merker og velge mellom. Noen som har erfaring med noen av disse merkene og har en anbefaling? M47-D20 Automat. Link til siden: https://www.autodoc.co.no/reservedeler/remskive-veivaksel-12071/bmw/3er-reihe/3-touring-e46/12141-320-d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 17, 2018 Share Skrevet Juni 17, 2018 Byttet en slik for ca. 6 år siden. Gikk da for Meyle HD. Holder enda. Har felles venner med eier etter meg og eier etter der igjen, så har fått jevnlige oppdateringer. Bilen har også hatt TRF Stage 2-tuning siden jeg hadde den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Juni 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2018 51 minutter siden, Thundercoil skrev: Byttet en slik for ca. 6 år siden. Gikk da for Meyle HD. Holder enda. Har felles venner med eier etter meg og eier etter der igjen, så har fått jevnlige oppdateringer. Bilen har også hatt TRF Stage 2-tuning siden jeg hadde den. Kunne ikke se de hadde "Meyle" på autodoc værtfall. er andre varianter som: Febi, Vaico, Gates, Topran, JP Group osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 17, 2018 Share Skrevet Juni 17, 2018 Utav merkene på den siden stoler jeg mest på Febi. Er jo også stort sett Febi det går i hos GS bilder o.l. om man ikke velger originaldeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Juni 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2018 Da blir det vel febi da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå