alexander95 Skrevet Juni 30, 2018 Share Skrevet Juni 30, 2018 hallo :) sliter med tikking i motor å det er spoon i oljen.. hva kan være galt? tikkingen følger turtallet, å blir bare høyere desto tyngre den drar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 30, 2018 Share Skrevet Juni 30, 2018 Registerkjedet sikkert. M62 sliter med dårlig strammer, slakk i kjedet, og så knekte glideskinner. Kjedet slår i plasten som allerede er dårlig pga alder og varme, og til slutt knekker de. Ta av nedre del av bunnpanne å sjekk etter plast biter alexander95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexander95 Skrevet Juni 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2018 tusen takk for svar! finnes det noen plasser der det ikke koster skjorta for alt i en pakke? gjerne link på hva jeg må ha med det samme jeg bytter alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 30, 2018 Share Skrevet Juni 30, 2018 10 minutter siden, alexander95 skrev: tusen takk for svar! finnes det noen plasser der det ikke koster skjorta for alt i en pakke? gjerne link på hva jeg må ha med det samme jeg bytter alt Tror ikke noen i Norge selger et ferdig kit til dette dessverre. Men her kan du jo se hva du bør kjøpe. Mulig noen mener du bør bytte flere ting, men.. https://www.fcpeuro.com/products/bmw-timing-chain-kit-540i-740i-740il-x5-oem-11311741746kit-2 Men du bør vel først forsikre deg om at det faktisk er det som er synderen. Dumt å bruke penger på dette for så å finne ut at det er noe annet gale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå