alexander95 Skrevet Juni 30, 2018 Skrevet Juni 30, 2018 hallo :) sliter med tikking i motor å det er spoon i oljen.. hva kan være galt? tikkingen følger turtallet, å blir bare høyere desto tyngre den drar..
Daniel. Skrevet Juni 30, 2018 Skrevet Juni 30, 2018 Registerkjedet sikkert. M62 sliter med dårlig strammer, slakk i kjedet, og så knekte glideskinner. Kjedet slår i plasten som allerede er dårlig pga alder og varme, og til slutt knekker de. Ta av nedre del av bunnpanne å sjekk etter plast biter alexander95 reagerte på dette 1
alexander95 Skrevet Juni 30, 2018 Forfatter Skrevet Juni 30, 2018 tusen takk for svar! finnes det noen plasser der det ikke koster skjorta for alt i en pakke? gjerne link på hva jeg må ha med det samme jeg bytter alt
Daniel. Skrevet Juni 30, 2018 Skrevet Juni 30, 2018 10 minutter siden, alexander95 skrev: tusen takk for svar! finnes det noen plasser der det ikke koster skjorta for alt i en pakke? gjerne link på hva jeg må ha med det samme jeg bytter alt Tror ikke noen i Norge selger et ferdig kit til dette dessverre. Men her kan du jo se hva du bør kjøpe. Mulig noen mener du bør bytte flere ting, men.. https://www.fcpeuro.com/products/bmw-timing-chain-kit-540i-740i-740il-x5-oem-11311741746kit-2 Men du bør vel først forsikre deg om at det faktisk er det som er synderen. Dumt å bruke penger på dette for så å finne ut at det er noe annet gale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå