Lemøn Skrevet Juli 4, 2018 Share Skrevet Juli 4, 2018 Hei. Noen som vet om e36 sedan/touring midtarmlene passer i en compact? Eventuelt om cab passer? Compact har jo ett helt annet dashboard, men har det så mye å si mtp at det kun gjelder midtkonsollen? Har styrt på med Google, men finner ikke noe svar på det. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 4, 2018 Share Skrevet Juli 4, 2018 Hei. Et tips er å bruke realoem.com, da får du opp delenr. til alt. Jeg tok utgangspunkt i produksjonsmåned 05/96, 318i / 318ti og manuell. Her ser du at både Sedan, Compact og Cabriolet har forskjellige delenr. på armlenedelene. Da vil jeg anta(aldri hørt om at de passer overens) at det ikke går. Fordi både selve armlenet og armlenebasen er forskjellig. Del nr. 2 og 3 på bildet under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemøn Skrevet Juli 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2018 6 timer siden, Marius2002 skrev: Hei. Et tips er å bruke realoem.com, da får du opp delenr. til alt. Jeg tok utgangspunkt i produksjonsmåned 05/96, 318i / 318ti og manuell. Her ser du at både Sedan, Compact og Cabriolet har forskjellige delenr. på armlenedelene. Da vil jeg anta(aldri hørt om at de passer overens) at det ikke går. Fordi både selve armlenet og armlenebasen er forskjellig. Del nr. 2 og 3 på bildet under. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå