WaqasN54 Skrevet Juli 5, 2018 Share Skrevet Juli 5, 2018 Noen som vet hva årsaken til dette kan være? Ser at dekket er slitt på innsiden. Dekkdimensjon er 285/25R20. Er det for brede dekk? Eller er det behov for 4 hjulskontroll? Kan høre at det subbelyd bak på venstre side noen ganger på motorveien hvis det humper litt kraftig. (Bilde er av venstre bakhjul). Kan det være en dårlig støtdemper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 5, 2018 Share Skrevet Juli 5, 2018 Kombinasjon av for brede dekk og feil spissing. Det vil hjelpe betydelig med firehjulskontroll, men det vil nok ikke eliminere problemet med ujevn slitasje helt. WaqasN54 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WaqasN54 Skrevet Juli 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2018 Takk for et godt svar Skal få nye dekk bak, og ta firehjulskontroll Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 5, 2018 Share Skrevet Juli 5, 2018 (endret) 46 minutter siden, WW325Cab skrev: Takk for et godt svar Skal få nye dekk bak, og ta firehjulskontroll Jeg kjører 295/25-21 bak på min, og selv etter hjulstillingskontroll sliter det mer på innsiden enn utsiden. Jeg løser det ved å kjøre to sesonger slik dekkene er montert, for å så bytte høyre og venstre bakdekk på felgen slik at innside/utside blir motsatt i forhold til opprinnelig montering. Da holder bakdekkene minst fire sesonger istedenfor rett over to Endret Juli 5, 2018 av Walkabout WaqasN54 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WaqasN54 Skrevet Juli 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2018 Det er sommerbilen min. Kjører den bare når det er fint vær. Får heller ikke kjørt så mye da jeg er småbarnsfar. Forhåpentligvis vil firehjulskontrollen få dekkene til å vare noen år Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå