BillyRay Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 (endret) Har noen noe erfaring med å bytte fra halogen til led-pærer i tåkelys for å få likt lys i lyktesettet foran på f11 (Std front) ? Nå mener jeg kun pæra (h11?) og ikke hele lykta. Har sett litt på eBay, og de har jo noen alternativer da... men... : - hvilken Kelvin er det på angeleyes er det? For må vil jo at det skal passe med de. - vil pæresensoren melde om feil ved så lav belastning som led-pærer har? - Hva med når lysa dimmer? Funker det da? Eller vil det flimre? Endret Juli 18, 2018 av BillyRay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 51 minutter siden, BillyRay skrev: Har noen noe erfaring med å bytte fra halogen til led-pærer i tåkelys for å få likt lys i lyktesettet foran på f11 (Std front) ? Nå mener jeg kun pæra (h11?) og ikke hele lykta. Har sett litt på eBay, og de har jo noen alternativer da... men... : - hvilken Kelvin er det på angeleyes er det? For må vil jo at det skal passe med de. - vil pæresensoren melde om feil ved så lav belastning som led-pærer har? - Hva med når lysa dimmer? Funker det da? Eller vil det flimre? Har noen års erfaringer med det ja. Får at det skal være likt sånn 98,76% så er 5500kelvin best, den er helt hvit og minimal/ ingen blåskjær i seg. Jeg kjører med 5500k oppe og nede. 6000k er også helt hvit, men erfaringsmessig så ser jeg at enkelte som er 6000k har blått i seg. Dette må du egentlig bare prøve deg frem på faktisk, da like pærer fra forskjellinge selgere har fargeforskjeller. Det finnes også dimbare pærer. Ja det vil gi feilmelding i idrive/speddometer ved hver oppstart samt blinking (pæresjekken) ..for å unngå dette må pæresjekken deaktiveres med diagnose/ kode utstyr. Reklamerer litt for denne:https://www.9rds.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå