RobertE84 Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 Hei! Har kjøpt meg en e84 xdrive20d. Disse er jo bygd på 3serie, noen som vet om demperne går over ens eller om noen vet hvor man kan få ta i luft understell til X1?? har tittet rundt i et par timer og klarer ikke finne noe.. takk på forhånd! Hilsen frustrert stancer :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 Airride system uk kan sikkert hjelpe deg. De lager endel custom sett. Hyggelig priset etter det jeg har lest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertE84 Skrevet August 1, 2018 Forfatter Share Skrevet August 1, 2018 2 hours ago, Slavearbeider'n said: Airride system uk kan sikkert hjelpe deg. De lager endel custom sett. Hyggelig priset etter det jeg har lest. Ok, kan høre med de! Hadde ønske om å finne TÜV så jeg kunne fått det i vognkortet med en liten bryter i hanskerommet som gir meg full kontrol selvom jeg kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå