Furyon Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 (endret) Hei, har en 2002 540/6 med diamant nøkkelen. Har kun en nøkkel til bilen, og der fungerer ikke fjernstyringen av låsen. Har prøvd å bytte batteri uten hell, og byttet antenne forsterkeren. Tanklokket låser seg også når jeg manuelt låser bilen, og den innvendige knappen fungerer. Alle dørene låser seg også Hvordan kan jeg gå frem for å diagnostisere problemet? Endret August 3, 2018 av Furyon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 Om det er en stasjonsvogn så kan det være kabelbrudd ellers er det er GM3 som styrer låsing av bilen med signal fra antenneforsterker, så da vil GM3 være neste ledd i feilsøking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furyon Skrevet August 3, 2018 Forfatter Share Skrevet August 3, 2018 Er sedan. Noen god måte å feilsøke gm3 modulen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 Jeg hadde feil på min GM3 for ca 10 år siden, og jeg mener at man kan måle strøm ut fra rett pin fra GM3 når du trykker på låseknappene på fjernkontroll. Ellers kan du jo kanskje starte feilsøking litt lenger bakover, og se om antenneforsterker sender noe til GM3. Evt kan du jo bare kjøpe en brukt GM3 og teste med den De er ikke så veldig dyre, selv om det blir da bortkastede penger om det ikke er det som er feil. Et siste alternativ er å studere ledningsnett tegninger for E39 og lese deg opp på dette og finne din egen måte for feilsøking slik at du også utelukker evt feilinformasjon fra feks meg evt andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå