Kallekarlsen Skrevet August 26, 2018 Share Skrevet August 26, 2018 Jeg har nå ettermontert fjernlysassistent på min e61 2008 LCI og fått ting til å fungere. Når jeg aktiverer fjernlysassistenten får jeg opp ikonet i instrumentpanelet som viser at den er aktiv. Dette fungerer fint til jeg møter en bil og lysene dimmes ned, da blir fjernlysassistenten slått helt av og ikonet i instrumentpanelet blir borte, så må jeg aktivere denne med hendelen igjen for å få funksjonen til å starte igjen. Er det noen valg i LMA modulen(eller andre moduler) som må endres/aktiveres, eller må jeg kode alt på nytt? Jeg har lest litt på nettet om dette, og noen sier at denne funksjonen trenger litt tid til å kalibrere seg i systemet. Har lest at man må ta flere turer i mørket uten gatelys og at assistenten vil "oppføre seg rart" de første turene, men ingen har nevnt noe om at den skal slå seg helt av når lysene dimmes i møte med en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet August 26, 2018 Share Skrevet August 26, 2018 Hvordan kodet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallekarlsen Skrevet August 26, 2018 Forfatter Share Skrevet August 26, 2018 Jeg la inn vo $5AC i CAS og LMA. Så oppdaterte jeg modulene CAS, LMA, KOMBI og FLA. Det rare er at det det ser ut til å fungere som det skal, bare at funksjonen blir deaktivert når lysene dimmes ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet August 26, 2018 Share Skrevet August 26, 2018 Litt usikker egentlig, men @saltkjelen har gjort dette engang, kan sikkert hjelpe deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå