Oekern Skrevet August 28, 2018 Share Skrevet August 28, 2018 (endret) Hei Jeg har feil på elektronisk rattlås. Har prøvd en ELV emulator men ble ikke kvitt problemet.. Jeg antar det er mulig og kode ut hele den elektroniske rattlåsen ? Er det isåfall noen rundt gardermoen området som kan hjelpe meg med dette ? Må jo da få åpna rattlåsen på et vis først.. Jeg kommer nok ikke til og ta med råd til og bytte øvre rattstamme og evn.t CAS for dette... (Bilen står i Nannestad kommune, Maura) Endret August 28, 2018 av Oekern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 30, 2018 Share Skrevet August 30, 2018 Er du sikker på at du ikke bare kan resette telleren via diagnose? Jeg holder til på Nannestad så kan evt hjelpe deg med det først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet September 3, 2018 Forfatter Share Skrevet September 3, 2018 Resette telleren ? Veldig fint hvis du kan det. Ta kontakt på 99 43 13 63 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå