danskiii Skrevet September 2, 2018 Share Skrevet September 2, 2018 Heisann folkens. I min E36 328i sedan -95 så fungerer ikke ryggelys. Har kontrollert at bryter på girkassa fungerer. Det kommer strøm til rett ledning og strømskinne når jeg setter bilen i revers. MEN når jeg setter inn pæra m/pæreholder så kutter strømmen.. What in the waffel is going on? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet September 2, 2018 Share Skrevet September 2, 2018 Dette er ikke uvanlig ved dårlig kontakt. En dårlig kontakt kan sees på som det å introdusere en uønsket motstand i en krets. Når man måler med et voltmeter som kun trekker en mikroskopisk strøm vil spenningsfallet over denne motstanden bli så lite at man kanskje ikke merker det. Når man introduserer en lyspære i samme krets som trekker mye strøm kan en dårlig kontakt føre til så mye motstand i kretsen at lyspæren ikke får nok strøm til å en gang gløde svakt danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 2, 2018 Forfatter Share Skrevet September 2, 2018 Ja var dette jeg også tenkte, må vel bare få tak i overisikt på ledningsnettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå