KimLoko Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 Hei! Fikk opp dette gule motor ikonet for ei stund siden. Scanneren påstår det er LMM og Intake air sensoren. Byttet både LMM og den andre sensoren tidligere i sommer. Via displayet fikk jeg CC-ID 31 som er increased emissions. Har vanskeligheter for å tro at det er LMM'en siden den akkurat er byttet. Har derfor prøvd å slette feilkoden flere ganger men den kommer alltid tilbake. Bilen som er en tunet 120d m47 motor uten dpf fungerer helt fint og går som ett skudd. Men irriterende med den feilkoden som popper opp hele tiden. Noen som har noen mening om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet September 15, 2018 Share Skrevet September 15, 2018 Har opplevd at jeg ikke har fått klikket kontakten skikkelig på plass, da hoppet den av. Tempen tror jeg er inkludert i LMM sensoren, så det er en og samme feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimLoko Skrevet September 15, 2018 Forfatter Share Skrevet September 15, 2018 (endret) Kan det være at feilkoden kommer pga at luftmassemåleren er uoriginal? Kontakten sitter som den skal. Mistenker også at tuningen som er i bilen er synderen. Endret September 15, 2018 av KimLoko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 15, 2018 Share Skrevet September 15, 2018 (endret) . Endret September 16, 2018 av Øyvind L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet September 16, 2018 Share Skrevet September 16, 2018 Vel det er noen deler jeg aldri handler uorginale, og en av dem er LMM. Dette finner du ikke ut annet enn å handle ny, eller bytte-låne med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå