Zavala Skrevet September 22, 2018 Share Skrevet September 22, 2018 Hei. Første innlegg på bimmers her nå. Har forsøkt å få svar på verksted og hos venner som er mekanikere, men ingen kan hjelpe. Håper det er noen entusiaster her inne som kan svare :). Har i den siste tiden opplevd risting i bilen, kommer bakfra, og den er veldig vanskelig å forklare. Kjennes ut som det er en liten klump man kjører over igjen og igjen, litt risting i rattet, bilen trekker til en side, rattet er ikke 100% sentrert. Det er også i det siste blitt værre under bremsing, akkurat som bilen "vugger" bak når jeg bremser. Har vært på firhjulskontroll, fått balansert dekk, har sjekket foringer, hjullager, stabilisatorstag og det som er tenkelig. Har prøvd med og uten spacere, pusset rust der det er mulig, byttet om på for og bakdekk. Ingenting hjelper. Noen foreslo at demperne kan være ødelagt, er dette noe som kan være tilfelle? Isåfall, noen som vet pris eller hvordan man finner det ut selv? Er det noen som kan hjelpe meg? Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Alt av hjelp tas imot med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet September 22, 2018 Share Skrevet September 22, 2018 Det ser ut som du har gjort det meste av feilsøking rundt om, utenom dempere. Så det kan jo selfølgelig være dempere. Hvis du skal gjøre jobben selv, hadde jeg bare tatt dem ut, å sett på dem. Mine dempere foran var kaputt, uten at jeg merket det veldig godt. Når jeg hadde dem av, kunne jeg trykke dem inn, uten at dem kom ut igjen. Har ikke skiftet bak selv. Men tror at det skal være enklere enn foran. Demperen er vel montert seperat bak, så du slipper å ta av fjør etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå