Daniel80 Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 Står Connected drive i frontruten min, så har forsøkt å få koblet til appen til Bmw uten hell.. Bilen er en 2013 116D produsert sent i 2012, og solgt i Tyskland. (F20) Ifølge Bmw norge hadde ikke BMW connected drive i Norge på den tiden, så det var bare noe som ble sluppet tidlig i Tyskland. Ingen har kunnet fortelle meg hvordan jeg kan koble bil og app sammen. Har forsøkt standard prosedyren som følger nye Bmw`er, men oppnår ingen kontakt. Får oppdatert bilens software via bluetooth og mobilt bredbånd da. Er det noen som har peiling på om det lar seg gjøre å koble denne bilen til appen? Som nevnt er den tysk-importert. Utstyr fra utstyrslisten: S612A BMW Assist S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S8SCA Telematics access request,country-spec. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 (endret) Du må få opprettet bruker via BMW i Tyskland. Har du webasto ser jeg et poeng med å ha det, men jeg har ikke det på min så har kun opprettet bruker, men orker ikke å betale for abonnement da jeg ikke har webasto og ellers da får ganske liten utbytte av ConnectedDrive på min -13-modell. http://bimmers.no/forums/topic/786913-guide-remote-app-p%C3%A5-importbil/?tab=comments#comment-2925680 Endret September 24, 2018 av larserso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå