Spinx Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 Jeg har et sett med orginale speil til E9x M3 til salgs. Det er autodim og autofold på di. ingen skader/feil på dem bortsett ifra et par merker som jeg tror forsvinner med polering. Holder til i Kristiansand men kan pakke dem godt å sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 På 30.9.2018 den 15.42, Tollefsen skrev: PM Om du kjøper de så kan jeg ta de med vestover når jeg passerer Kristiansand, så slipper dere å sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 2 timer siden, Walkabout skrev: Om du kjøper de så kan jeg ta de med vestover når jeg passerer Kristiansand, så slipper dere å sende. skal ned til kr.sand på lørdag, så svinger innom for å se på tilstanden Takk for at du tilbydde deg Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikman94 Skrevet Januar 13, 2019 Share Skrevet Januar 13, 2019 Er de fortsatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå