LaStrada Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 Hei! Mine FRM døde i dag på min e84 2010-modell. Vinduet på førersiden har ikke alltid ville gått ned, så har mistenkt modulen ganske lenge, men i dag sluttet alle vinduer og lys å virke. Hvordan er det med garanti på denne delen? Ser feks i USA at denne har blitt utvidet til 10 år:https://bimmerscan.com/wp-content/uploads/2018/09/B012016-1.pdf Ikke hørt om noe sånt i Norge, så antar det ikke er noe sånt her? Etter mye googling ser det ut til å være enkelt å fikse dette selv, så det blir ikke så dyrt (gitt at jeg får tak i brukt modul), men gratis er alltid bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 18, 2020 Share Skrevet November 18, 2020 Hvordan løste du dette? Min FRM tror jeg også er død... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet November 18, 2020 Share Skrevet November 18, 2020 9 minutter siden, Boddiz skrev: Hvordan løste du dette? Min FRM tror jeg også er død... Opplevde på @Kolstad Jr. sin e90 at FRM modulen ikke var død men ene smc modulen under lyktene var gåen. Dette gjorde at kretsen ikke var hel og flere ting sluttet å virke Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet November 19, 2020 Forfatter Share Skrevet November 19, 2020 (endret) Jeg kjøpte en ny (brukt) modul fra Ebay. Viste seg at den IKKE fungerte da jeg tydeligvis hadde lest litt feil om hva som passet overens. Fikk den billig siden den hadde knekte fester osv. Endte med å kjøpe en helt ny modul hos GS Bildeler siden jeg begynte å få litt dårlig tid, samt jeg hadde et gavekort på noen kroner der jeg måtte bruke opp. Modulen måtte programmeres om og det fikk jeg hjelp til av en her på forumet. Edit: skal vistnok være mulig å programmere om modulen om du får resatt den på et vis, men det er ikke så mange som driver med sånt. Endret November 19, 2020 av LaStrada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå