Mikaelguld Skrevet Oktober 6, 2018 Share Skrevet Oktober 6, 2018 Byttet bremser på min bmw 320dat e91 2005 mod, byttet også sensorene samtidlig, men hver gang jeg starter bilen så kommer brake pads worn, har tatt av hjulene en gang til og sjekket at den sensoren sitter godt. Er det muligheter for og kode bort dette? har prøvd med carly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusE90 Skrevet Oktober 7, 2018 Share Skrevet Oktober 7, 2018 Hei, hadde samme problem med min og det viste seg at man må bare nullstille service for bremser :) Det kan du gjøre via knapper bak rattet og det lille instrumentpanelet (guide finner du på YouTube) eller eventuelt nullstille service for bremser via Carly adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelguld Skrevet Oktober 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2018 Har nullstilt alt av bremser men får det ikke bort 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 7, 2018 Share Skrevet Oktober 7, 2018 Har gjort som han over påmin e61, hadde feilmelding i over ett år før jeg bestemte meg for å prøve å nullstille via dashen. Ingen feilmelding nå lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelguld Skrevet Oktober 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2018 Ja men har resettet i dashen på min flere ganger, men det hjelper ikke, mulig det er feil med sensoren? Men har prøvd å sjekket og de ser greie ut?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå