mudbug Skrevet Oktober 6, 2018 Skrevet Oktober 6, 2018 Endelig kom deler fra Bavaria Performance Rustfritt Stål Pedaler (automatisk) for F15. Det var enkel å montere. Det tok ca 1 timer. Det var litt sur at min bil hadde allerede en M fotstøtte som jeg ikke husket . Jeg kan ikke monterere den nye M-foten pga M bokstav hovet opp. Det var en utfordring å bore bremsepedalen. 2x2.5mm gikk i stykker. - Dremel for å bruke mindre bor (2.5 mm) - Batteri drill for 4 mm bor. - 7 mm skiftenøkkel - Arbeidslampe - Torx - M pedaler (3500 22 322 78 ) - M- fotstøtte (Jeg har ikke montert ennå) Frammangsmåte: Fjern bremsepedalen ved å brette opp og forskyve mot høyre. Sett på M-gummi bremsepedalen og merk 3 hull. Dekk gulvet med søppelsekk for å fange opp jernspon. Bruk Dremel for å bore 2.5 mm pilot hull. Vær forsiktig! Det var lett å gli. Når alle pilot-hullene var ferdig boret (Jeg brukte vann imellom for å kjøle ned bor) Bruk batteridrill for å bore 4mm. I EBA skulle bruke 4.5 mm bor. Men det var nok med 4mm. Sett på M gummi pedalen fra høyre mot venstre. sette på M-stål pedalen og skru på. Jeg brukte 7 mm skiftenøkkelen for å holde mutten på plass. Sett på gasspedalen og merk 2 hull. Bor 2,5mm på gasspedalen. I EBA brukte 2.8 mm. Vask gasspedalen Ta av klæbeplast på baksiden og lim fast sett på plass. Skru inn skruer på plass. Her er deler: Før : Resultat: Walkabout og flobben reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå