Pål9876 Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 Jeg har en E61 hvor jeg har skiftet kompressor og belger på luftfjæringen på bakstillingen. Etter at dette er gjort høyden på høyre og venstre side blitt forskjellig. Høyre siden er ca 2 cm lavere en venstre side. Er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan regulere høyden slik at den blir lik på begge sider? Kan det justeres mekanisk eller via programvaren i bilen? Dette kan jeg ikke så mye om, så jeg vil være takknemlig for alle tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 Høyde justeres med PC eller ved å bytte stagene som går fra nivåregulering til bærebro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål9876 Skrevet Oktober 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2018 Takk for svar. Hvor får man enklest tak i PC/programvare som ordner dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 (endret) NCS, ISTA programmene ordner dette. NCS er avansert tekst program som krever læring. Endret Oktober 12, 2018 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå